Assistents: Ismael Kariouh, Berta Bonet, Leyre Garcia, Paula Vargas, Sergi Miron, Àlex Rodríguez, Ariadna Redondo, Ivan Lej, Lucía Saavedra, Marc Salsón,Biel Ubach, Adama Dramme, Heba El Hilali, Norah Molla, Alba Ortigosa, Idaira Domínguez, Martina Álvarez i Gisela Humet.
Dinamitzadors/es: Alba i Andrea.
Ordre del Dia
Què és l’assetjament.
Tipus de d’assetjament a partir d’un Power Point.
Vídeo amb exemples de persones que han patit assetjament
Precs i preguntes.
Desenvolupament de la Sessió
- Vam iniciar la sessió a partir de la següent pregunta: Què és l’assetjament?
o A partir d’aquesta tots els assitents a la reunió vam donar les nostres respostes
segons la nostra coneixença i opinió.
o Finalment, les dinamitzadores ens van donar a conèixer la resposta sòlida i
oficial. - Tipus d’assetjament existents.
o Un cop ben clara la definició d’assetjament a partir d’unes imatges es va
presentar els tipus d’assetjament que hi ha. Aquests són:
Ciber-assetjament.
Assetjament físic.
Assetjament social. - Assetjament verbal.
- Vídeo
o A partir d’aquest vam poder observar i veure diferent exemples reals de
persones que havien patit assetjament escolar.
Tancament
A partir del vídeo es va portar a terme una roda de precs i preguntes. També van aparèixer preguntes personals amb les quals vam poder expressar si en algun moment de la nostra vida havíem patit assetjament i vam poder donar la nostra resposta.
Finalment, a la sessió es demana un voluntari o voluntària per recollir tota la informació
treballada a la 3a trobada, i fer l’acta del consell escolar, s’ofereix la Martina Alvarez.