Seguint les indicacions i mesures de contenció del coronavirus, es suspèn la sisena trobada del CIM programada per al dijous 19 de març.
En quant sigui possible, reprendrem la nostra activitat per concloure la gran tasca que ha fet el CIM sobre els bons usos de les pantalles durant el que portem de curs.
En aquest sentit, us recordem que tenim penjada al blog tota la informació sobre les activitats i recursos que hem utilitzat en les diverses sessions; en l’espai del Treball a l’Aula, a més, disposeu de la fitxa de preparació de la campanya que volem llençar des del CIM de Santa Perpètua: Desempantalla’t !
Perquè us serveixi d’inspiració, us deixem aquí una acció similar que va realitzar el Consell d’Infants de El Prat del Llobregat sobre els usos de les xarxes socials i el ciberassatjament…Podem prendre idees oi?!
Aprofitem per desitjar a les nostres conselleres i consellers, i a tot l’alumnat i les seves famílies, molts ànims amb el #joemquedoacasa ! Són moments difícils, però també l’oportunitat d’estar junts, d’escoltar-nos, de divertir-nos plegats i ser molt creatius!
Quedem com sempre a la vostra disposició per tot allò que sigui necessari: el canal de comunicació habitual a través de la coordinadora del CIM, la Teresa Fontbona del Servei d’Educació, continua operatiu (fontbonamt@staperpetua.cat).